SEM spletne strani in izdelovanje spletne trgovine

Internetni marketing za internet strani

Zakaj je koristna optimizacija spletne strani

Si za svoje spletne strani želite, da bi bile uvrščene visoko v internet iskalnikih, bi privabljale čim več ciljnih torej dejanskih kupcev, da bi bile zelo dobro najdene pod mnogimi ključnimi besedami, bi lahko sami preverili in spremljali učinke ter rezultate spletne optimizacije? oglaševanje na spletu oziroma angleško Seo (Search Engine Optimization) je v času porasta spletnih strani in visoke konkurenčnosti vitalnega pomena, saj omogoča dobro najdenost vaše spletne strani v iskalnikih, kar posledično pomeni več obiska in večjo prepoznavnost internet strani. Nekatera podjetja se zatekajo kar k plačljivi promociji internetnih strani, vendar se na dolgi rok kot najkakovostnejši in najbolj produktiven izkaže obisk spletnih strani preko spletnih iskalnikov Google ter Najdi.si. Prednost optimizacije je tako tudi v enkratnem plačilu, kajti ko je internetna stran končana in dobro uvrščena v spletnih iskalnikih, obisk na vaše strani dobivate konstantno in brezplačno. Z odločitvijo za storitve optimizacije spletne strani boste pridobili dobro in uspešno uvrstitev v iskalnikih, strokovno pomoč pri izbiri učinkovitih ključnih besed povezanih z vašo storitvijo, umestitev ključnih besed na internet strani, ki je pomembna tako za iskalnike kot za obiskovalce vaše spletne strani, dovršeno celostno optimizacijo spletnih strani, možnost spremljanja rezultatov in učinkov optimizacije.

Kaj sploh je optimizacija spletne strani in zakaj jo podjetje potrebuje?

Optimizacija spletne strani oziroma angleško "Search Engine Optimization (SEO)" danes predstavlja postopek predelave internet strani na način, da jih spletni iskalniki (google.com, bing.com, najdi.si, ...) čim bolj učinkovito najdejo. To pomeni, da se ob kakovostni optimizaciji internetnih strani določena spletna stran za optimizirane ključne besede v internet iskalnikih uvršča čimbolj visoko med najdenimi rezultati. Na visoko razvrstitev v iskalnikih vpliva vrsta pravil, ki jih je potrebno upoštevati že pri samem postopku zasnove in izdelave spletnih strani. Danes samo dobra optimizacija internetnih strani ni dovolj za zagotovitev visokih uvrstitev v iskalnikih za vse vaše ključne besede, je potrebno tudi oglaševati na spletnih iskalnikih Google ter Najdi.si. Kvalitetna optimizacija internet strani je ključnega pomena za občutno povečanje obiska vaših internet strani. Samo pravilno izbrane ključne besede prinesejo ciljne obiskovalce. Obisk z iskalnikov je daleč najkvalitetnejši obisk spletnih strani in je brezplačen. Ali ste vedeli, da je visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih danes ključnega pomena?, da 90% obiskovalcev v iskalniku pregleda samo prvo stran z najdenimi rezultati?, da večino obiska vaših spletnih strani ustvarjajo ravno obiski iz web iskalnikov?

Se lahko optimizacije internetnih strani lotim sam?

Optimiziranje spletne strani je eden izmed najpomembnejših korakov v celotnem procesu izdelave internet strani. Na internetu številni optimizerji ponujajo in obljubljajo gradove v oblakih, ki naj bi jih boste dosegli s pomočjo njihove optimizacije internet strani. A žal, ali pa na srečo je tako, da se za dejanskim procesom optimizacije spletnih strani skriva mnogo več, kot le številčno umeščanje ključnih besed v spletne strani. Škodljiva prenova spletnih strani lahko privede tudi do kaznovanja spletne stani s strani iskalnikov, kar privede do izpada obiskovalcev in kupcev. Nekateri od pomembnejših faktorjev dobre optimizacije:
• pravilna izdelava spletnih strani (kodiranje),
• prava izbira ključnih besed,
• pravilna umestitev ključnih besed v spletne strani.

Tako je zelo pomembno, da je optimizacija internet strani opravljena kakovostno in strokovno. Že v postopku izdelovanja spletnih strani je potrebno upoštevati postavitev ključnih besed in fraz, ki zadevajo vašo dejavnost. Na koncu postopka izdelave je potrebno s stranko narediti še končno optimizacijo spletne strani za izbrane besede in to brezplačno. Optimizacija se obravnava individualno, tako da se na podlagi pogovora ter pričakovanj firme opredelijo cilji. Glede na slednje se določijo stroški, ki so vezani na rezultat končne optimizacije.

<< Domov